Je wil iets creatiefs maken (een artikel of boek schrijven, een tv- of radioprogramma maken, een theater- of dansvoorstelling) waarin psychologische thema’s aan bod komen. Of je wil je onderneming eens eindelijk onder de loupe nemen om meer aandacht te kunnen hebben voor mensgerichte thema’s. Je wil nadenken en nieuwe zaken vorm geven.
Dit is het moment! Studio Stereo is die inspirator.
Vragen uit het leven gegrepen:
“Wij willen graag op ons werk een laagdrempelig infopunt uitbouwen waar iedereen met zijn welzijnsvragen terecht kan. Hoe pakken we dit aan? Help!”
“Hoe kunnen wij met onze reclamecampagnes het taboe rond psychologisch welzijn nog meer doorbreken?“
“Met onze school zijn we steeds op zoek naar thema’s voor onze pedagogische studiedagen, kunnen jullie eens mee kijken wat boeiend zou zijn voor onze doelgroep?“
“Wij willen als bedrijf graag meer naar buiten komen als ‘caring business’, maar hoe?“
“Wij werken met psychologische selectieproeven. Wij zijn op zoek naar professionals die mee een proef willen herevalueren. Kunnen wij daarvoor bij jullie terecht?“
Neem contact op om jouw eigen vraag te stellen.